sebuah cerita lyndaharifin.com.my

my sis engaged ?? weewett :D



okeyy lamaa daa aku x update blog ... nak share kat koranggg pasal pertunangan akak aku dengan di dia :)
17.12.2011 seremban ,negeri sembilan...

semua hantaran ny akak aku yang buad. :) ak cume tolong gam2 jer. HAHA..

tadaaa :P akuu sempat berposing..haha. ayah cakap'' mulaa lah da gatal anak ayah sorang lagi ny :)) ''hikhik

okeyyy lyna harifin ! semoga jodoh kau dengan dia berpanjangan. ! aku hepy bila tengok kau hepy gilaa gilaa dengan dyer ! kat sini aku nak buad pengakuan ! aku jealous ,sangat jealous sebab  takowt orang lain ambik kau daripada aku :'( aku sayang kau gila2 ! tapi.. aku bahagia sangat nok :)) hmmm , even kitew selalu bergaduh pun, kau pukul aku sakit macam mana pun aku rasa, kau benci aku macam mana sekali pun aku tetap sayang kau . ! aku tahu, mungkin aku nie degil n selalu buad masalah,tapi..apa yang aku buad aku xpenah lupe mak n ayah ..dan aku xboleh terima orang yang SAKITKAN hati kau ! kau suruh aku maafkan DIA ! aku tetap dengan keputusan aku, ! xkan maafkan sper2 yang da buad kau MENANGIS !!! terima kasih sebab kau jage aku,bagi nasihat dekat aku, n selalu ada disisi aku bila aku susah senang :)) taon depan naik pelamin aku jadi flower girls okey pet :DD muaaxx3x !


lynaharifin :DD
trima's membaca coretan si gadis

No comments:

Post a Comment