sebuah cerita lyndaharifin.com.my

sentiasa berdoa kebahagiaan kau :)

aku menangis bila kau telefon aku kann :) terlalu lama kita tak jumpa kan kawan. ! kau tahu takk aku rindu sangat-sangat dekat kauuu :'( terlalu rindu dekat kauu sampai aku sendiri tak terkata.. banyak benda aku nak story dengan kau, apa yang dah jadi selama kita tak jumpa, apa yang tak patut jadi.. dengan kau jugak aku lebih selesa..apa yang aku rasa,penat lelah aku semua nya aku nak bagitahu kauu.. :( bila kau bagitahu aku , kau mula bahagia bersama insan tersayang, aku jauh bahagia dengar kata-kata kau ! bila kau call aku, itu membuktikan yang kau tak pernah lupa dekat aku, kau ada bagitahu yang kau akan mengakhiri zaman bujan kau dalam masa terdekat nie. aku orang pertama yang sentiasa doakan kebahagiaan kau, aku menagis bukan kerana marah atau apa, tapi aku menagis kerana kegembiraan yang kau kongsikan dengan aku . terlalu banyak perkara kita lalui bersama, walaupun kita selalu bergaduh, sikit pun aku tak pernah nak benci kau . kau lah kawan aku yang sentiasa memahami apa yang aku nak. kau lah tempat aku nak menangis,mengadu,pendengar setia aku. kau segala-galanya kawan :'( terima kasih sebab selama aku dengan kau, sikit pun kau tak pernah sakitkan hati aku . terima kasih banyak-banyak :) <3 h.m 
trima's membaca coretan si gadis

No comments:

Post a Comment