sebuah cerita lyndaharifin.com.my

~2012 woowoot ~

okeyh . new year tahun ny aku engat aku dapat sambut dengan DIA !tapi , dia pulak xdapat coz sambut dengan kawan-kawan dyer..tap xpelah,aku decide sambut dengan member2 aku :DD.. jalan punya lah jem dekat KL ny ! haih .. naik LEMAS aku dalam kereta :) dengan perut aku bershuffle pulak,laparr GILAGILA :(  

>> then sampai jer pavi, sangat-sangat lahh CROWDED ! diorang semua nie xreti nak balik ker apa? HAHA.. aku dengan E.N pkai da lah heels !orang pulak tolak-tolak.. memang HEAVEN ahh .! nasib aku xjatuh himpap orang-orang at sini.. :D tapi memang BEST gilaa ! HAHA.. ! xsia-sia aku pergi pavi, dengan selamba orang kiri kanan sembur aku, cehh ! nasib new year,kalau kne TEMPELENG dengan aku -..- HAHA.. <<



psstt : im sick and tired of trying to HIDE the mess that i am 

trima's membaca coretan si gadis

No comments:

Post a Comment