sebuah cerita lyndaharifin.com.my

birthday gurll LYNA HARIFIN..:)

6 JUNE 1986 tarikh nie my sis lahir..hii..=) n hari ny bufday dyer...




makin tue daa akk i nie..dan sampai sekarang belum adew boyfiee..hihi..dyer cakap xdew sper berkenan dengan dyer..tiap kali balik KAMPUNG jer..wan,mak cik2,mak sedara,sumer lahh akan tanyer dyer..''ina biler nak kawin nie??''HAHA..mule lahh my sis nie lari pergi dapur..HAHA..sian ko kan..'HAHA..paper pown happy besday dear..!i sayang kaw sangat2..!!






walaupun kitew selalu gaduh kan kan??adat lahh adik beradik gaduh kan..walau macammner pown kaw mare aku.aku tetap sayang kaw dohh..kalau ko pukul aku macam mner pown ak xkesa janji kaw puas..!sebab AKU SAYANG KAW!!kaw jer akak ak..!kaw jer tahu sume KELEMAHAN ak kan..HAHA..ish nper aku nagis pasal kaw nier??EMOSI plak tiber2..hurm..aper2 pown may god bless you,murah rezeki,panjangkan umur n kaw sentiasa sehad dunia dan akhirat..!amin..=)

kaw selalu kena kan lynda kan..LIPAS??eeeyuuukk kalau jumper lipas jer AKU PASTI MENANGIS BUKAN??haaa..aper yang ko takowt pown ak xtahu..yla asyik aku jer kena buli dengan kaw.HAHA/
kaw egat x masa kat mcd kitew nagis same-same kan..SWEET..!!haaa..hati kitew sangat-sangat terluka kan time uh..hanye TUHAN jer tahu kan..aper yang kitew lalui adik beradik..kalau ko tahu lynda nagis sekarang mesty kaw GELAK BESAR kan kan..~aper-aper pown kaw memang BEST,,kalau satu hari xdegar suara kaw kompom aku naik GILA..!yelah kalau kat uma suara KITER jer yang adew kan..nak degar suara KERUL??haha kalau dyer nak something baru laah dengar dyer bercakap kan..HAHA..selalu nampak kaw hepy jer kan?tp aku tahu sebalik hati kaw uh kaw sangat-sangat sedih kan..aper yang orang buad kat kaw..ish orang tikam kaw dari belakang?memang xgune lahh PEREMPUAN uh..!aku selalu doa semoga one day kaw jumper laki2 yang baik,yang leh jage kaw,bimbing kaw!!i luf u so much SIS..<3..=) !






trima's membaca coretan si gadis

No comments:

Post a Comment