sebuah cerita lyndaharifin.com.my

CRYING again~

hmm..mungkin aper yang berlaku dekat aku ny,adew hikmah nyer..ak tahu tuhan uh maha adil,,one day hidup ak gonna be orytee~aku dengan kau bukan lahh ader aper2 kaitan lagi dahh..walau pown kaw banyak buad silap?tp ak still xsalah kan kau,aku da luper kan semua salah kau.~sebab aku bukan jenis orang nak berdendam2 niey.ak xreti nak mare orang lama-lama nie..hati aku ny lembut,,ececehh.~untung kenal dengan aku kan bunguk~HAHAH aper pun kitew still KAWAN!ohh shit ~aku xsuker perkataan uh sebenarnyer!!.tp aper boleh buad.bukan jodoh KITEW kan dear~








tadi kau bagitahu aku yang kau kena pergi ipoh.~wahhh aku heppy dengar!mungkin ini yang terbaek tok masa depan kau kan..heee..biler sampai sane,egat kurangkan hisap rokok awak uh adew asma,makan jangan memilih sangat,jage diri,kalau kau lupe kat aku pown xper,asalkan jangan lupe kan kawan2 n family kau kat sini tahu!..


ak sayang kau buduih!!kenaper lahh aku leh fall in luf dengan kau kan..!!ohh man~kau bertuah..!!tp..kau x hargai langsung tuah kau uh~hee,,nvm!aku heppy life sorang2 macam ny..!!aku buduih ker kau yang buduih??okeyy nak ADIL dan saksama dua2 buduih.heee=)kau selalu buad aku rase nak terjun dari katil tahu x??kau lah punce segala2nyer..!heee..kakee buli!!tp xperr anak ipin kan KUAT,.!haha..so jangan nak buli2 aku lagi okeyy~


janji bilerr gaji pertama nanti BELI kan benda uh tahu??HAHA..aku tahu kau mesty tahu aper yang aku maksud kan kan,,??n rajin2 lahh balik sini jumper gemok tembam at sini..=)n biler bufday aku pulak nak BB tahu..wahh demand pulak aku kan..arghh xkire lahh.HAHA~


sekarang kitew jarang sangat mcg kan??sebab aku nak cube lupe kan kau sikit demi sikit.~ermm..aper2 pun kau best sangat!!mungkin akan datang aku dapat luper kan kau..heee..=) selamat jalan ROMEO!!lalaala..biler adew orang buli kau cakap jer dengan aku tahu?nanti aku hantar BOOM pakai pos laju.hee~ lepas ny xdew orang nak MEMBEBEL dekat aku lagi~n kalau jumper gurl yang sesuai jangan lahh GARANG sangat,..kau kena tenang .HAHA aper2 pown kau tetap KAWAN aku.:)past is past okeyy~semua orang adew buad silap kan..haha..,nasib kau baik sebab aku lepas kan kau kali ny.heee..=)egat taw aper2 pown kau lagi BULAT dari aku,,!HAHA..sayang kau ketat2 BAI..!



trima's membaca coretan si gadis

No comments:

Post a Comment