sebuah cerita lyndaharifin.com.my

ERTI SEBUAH PERSAHABATAN..:)



ERINA,DEBBY,BECKY,ALIN,FARRA,TYARA.:)<3 persahabatan kita bermula semenjak kitew masok belajar..masing-masing jaoh dengan family kan..mana kite pergi mesty bersama kan..SWEET..<3..korang tahu aku sayang korang GILER duhh.!n kitew xpenah bergaduh bukan.biler adew masalah same2 selesai kan.perasan x sem ny aku selalu balik uma?kenapa eh eh eh?HAH..xper sem depan aku spend time masa aku kat korang jer,,maklum lah pet paham-paham jer lahh.=).:)kitew shopping,menfunfair,(haha macam budak2 kan..tp time nie kitew nak release kan tension kan,yla exam nak dekat.HAHA..sekali skala funfair.:)),kitew mandi at kanching,wat assgment luar sama-sama,overnyte same2,menangis same-same,aper yang kitew buad laa sumer nyer same-same..SWEET kan time uh..heee..:) hope relationship kite kekal sampai biler2 amin..:)next sem kiter dok uma same2..heee mesty best kan..lepas ny hari2 lahh kowunk degar suara aku..:)n aku tahu kowunkn mesti cari kan LIPAS untuk aku..HAHA..hmm,hari nie kowunk call aku.,tahu x??aku nagis lagi..:(mungkin aku rindu korang,n xsabar nak balik jumper korang..:) tadi daa cakap nak wat PARTY lagy kan.:)make sure tepung berkilo-kilo HAHA.,n pakai pakaian yang yang SENONOH..hee..adam nak join?wow<3 disebab kan laptop kaw ilang adam,kiteworang alu-alukan kedatangan kaw.HAHA..:)


''PARTY SEPARATED DAy''.





time party uh lahh kitew sume bukak buku baru..:) time ny alin clash dengan unol..xper lahh alin dyer bukan jodoh kaw..kaw boley dapat yang lagy KACAK.:) tooiink toiinkk..


'' WEBCAM ''


time ny aku masak untuk korang kan..sampai DIA cakap aku bibik.lahh..HAHA..egat kan xabis makan coz pedas kan..last2 haa hambek kau.licin terus.hhaha.kita memang kuat MELANTAK kan pet<3..HAHA..=)


korang selalu cakap aku luper kan korang?kenapa kenapa kenapa?korang sker cakap macam uh,xtahu setiap nafas lahh aku egat korang taw..sampai aku tidow pown mimpi korang tahu..HAHA..aper korang tahu??tue laa suker sangat pikir bukan-bukan..=) macam mak nenek kan..HAHA..


''FRIENDSHIP IS LOVE AND LOVE IS FRIENDSHIP''


mak aku selalu cakap BERKAWAN tue lagi best dari BERMUSUH..kalau orang xsuker aku,10 kali ganda lahh aku suker DIA..=)


trima's membaca coretan si gadis

No comments:

Post a Comment