sebuah cerita lyndaharifin.com.my

sesak hati..HAHA





hmm..hari-hari mak i selalu cakap..biler daa berkawan jangan buad bende bukan-bukan..jangan tukar-tukar kawan,.heee= ) tapi sampai skarang i belum jumper jodoh i.hmm.mungkin belum mase nyer kowt,tp..i sayang sorang boy nie..ish..kenapa lahh aku sayang ko giler??hmm..padahal hati aku ny punyer lahh sakit..sebab KAW!!


kenapa i jer selalu disakitkan?heh..i egat kali niey CINTA kiteowg akan sucses tp..tup2 PUTUS jugak..haih nampak nyer bukan JODOH aku ngn kaw..hee=) tp aper yang kaw buad kat aku..sikit pown aku xsimpan dalam hati ni..sbp ak x reti nak MARAH..pelik kan aku ny..xkesah lahh..aper2 pown selame aku dengan kaw,aku heppy..:)..tp SEKEJAP jer..lepas ny kitew buat haluan masing2 oke..=)


nampak nyer lepas ny,tiap kali aku bagown pagi ak daa xkan KACAU kaw lagy da,,mesty kaw suker kan kan..lepas ny aku xnak lahh couple2 ny..sakit betul..jumper doktor pown belum tentu lagi aku ny ELOK..waawaa...tp aku tahu one day mesty ak jumper someone yg betul ikhlas dengan aku..hHAHA.,time uh lahh aku suruh mak buad kenduri 7 hari 7 malam..HAHA..excited gilerr..:P
aper-aper pown COUPLE ITU MENYAKITKAN..~ lala..= )




trima's membaca coretan si gadis

No comments:

Post a Comment